- Gela antolatzeko metodologia berri bat da.
- Bost-sei ikasleko hiru edo lau talde txiki sortzen dira ikasgela barnean.
- Talde orok irakasle, guraso, ikasle nagusiak (batxilergokoak edo D.B.Hkoak), boluntarioak... ditu arduradun. Nagusiaren lana taldea martxan ipintzea eta ikasleen arteko harremanak sortzea da.
- Ezaugarri ezberdinak dituzten ikaslez osatutako taldeak dira (neska-mutil, kultura edota etnia ezberdinetakoak...). Beraz, elkarreragina ahalbidetzeko talde heterogeneoak bultzatzen dira. Helburua ez da ikasleak beren zailtasunen arabera banatzea, aitzitik, gela barruan haien ikaskuntzak sustatzea da.
- Taldeetan ahalik eta lanik gehien burutu behar da, guztion parte hartzea kontuan izanik.
- Taldeek helburu bikoitza dute: alde batetik ikasleen arteko interakzioa sortzea eta elkar lagunduz talde guztiak ikastea, eta bestalde elkarbizitzarako beharrezkoak diren baloreak taldean garatzea (tolerantzia, elkartasuna, lankidetza...). (Lekeitioko Eskola Publikoa/Proiektuak)
- Bost-sei ikasleko hiru edo lau talde txiki sortzen dira ikasgela barnean.
- Talde orok irakasle, guraso, ikasle nagusiak (batxilergokoak edo D.B.Hkoak), boluntarioak... ditu arduradun. Nagusiaren lana taldea martxan ipintzea eta ikasleen arteko harremanak sortzea da.
- Ezaugarri ezberdinak dituzten ikaslez osatutako taldeak dira (neska-mutil, kultura edota etnia ezberdinetakoak...). Beraz, elkarreragina ahalbidetzeko talde heterogeneoak bultzatzen dira. Helburua ez da ikasleak beren zailtasunen arabera banatzea, aitzitik, gela barruan haien ikaskuntzak sustatzea da.
- Taldeetan ahalik eta lanik gehien burutu behar da, guztion parte hartzea kontuan izanik.
- Taldeek helburu bikoitza dute: alde batetik ikasleen arteko interakzioa sortzea eta elkar lagunduz talde guztiak ikastea, eta bestalde elkarbizitzarako beharrezkoak diren baloreak taldean garatzea (tolerantzia, elkartasuna, lankidetza...). (Lekeitioko Eskola Publikoa/Proiektuak)
No hay comentarios:
Publicar un comentario